Sunday, August 8, 2010

Hari Raya Promotion (Dari 16 Ogos - 15 September 2010)


Salam semua..rasanya agak lama saya tak update blog saya ni. Agak sibuk sedikit lately dengan kerja and 'my future life'... :)

Macam mana dengan persediaan untuk bulan Ramadhan yang akan datang 3 hari lagi? Mesti golongan ibu-ibu dekat luar sana dah mula buat persiapan untuk resipi special bulan puasa ni. hehe.. Macam mak saya, kalau bulan puasa mesti ada special menu yg datang dari buku resipi. Kadang-kadang tu resipi Sheila Rusly dalam rancangan Ketuk-Ketuk Ramadhan pun dicubanya. Itulah penangan bulan Ramadhan. Bagi pelajar atau golongan bujang pulak, mesti dah buat persiapan bazar Ramadhan mana yg nak 'ditawaf' bulan Ramadhan ni.hehe.. Apa pun persediaan kita, jangan lupa untuk ke Solat Terawih yg mempunyai hikmah di setiap malamnya. Kadang-kadang tu puasa penuh tapi solat terawih tak penuh(ni didedikasi untuk saya jugak..hehe).

Sempena ketibaan bulan Syawal yang bakal menjelma, Mary Kay mengadakan promosi Hari Raya yg bermula 16 Ogos hingga 15 September. Untuk keterangan lanjut, sila lihat butiran/lampiran di bawah.

Atas: Limited-Edition Romantic Petals Gift Set. Buy 1 and get another 1 for free..
Bawah Kiri: Warm Amber Set. Buy 1 Warm Amber EDT and get Warm Amber Body Lotion for free.
Bawah Kanan: Lip Nectar Set. Buy 1 Lip Nectar in Passion Fruit and get 1 Lip Nectar in Mango.



Saya tahu gambar di atas agak kecil and susah utk dibaca. Any enquiries, do not hesitate to ask me. (rina_ismail@ymail.com / www.facebook.com/rinaismail / 0122041606)

Akhir kata dari saya, berpuasalah mengikut hukum dan bukan mengikut nafsu.
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak buat semua umat Islam. :)

0 comments: