Friday, May 28, 2010

Ingin Tahu Lebih Lanjut Tentang Perniagaan Mary Kay


Pernahkah anda terfikir apa yang anda mahu capai di dalam hidup anda? Adakah bekerja 8 jam sehari, 5 kali seminggu dan hidup dalam keadaan yang selesa sahaja mencukupi buat anda? Tidakkah anda inginkan kehidupan yang lebih sempurna?

Bayangkan satu situasi: Anda memberi tusyen kepada anak semenjak di sekolah rendah supaya mereka mendapat pendidikan yang terbaik. Tetapi apabila mereka mendapat keputusan yang cemerlang dalam pelajaran dan ingin melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih baik anda berkata "Ibu tak mampu menampung perbelanjaan kamu sayang. Anda seperti menyekat perkembangan minda mereka yang belum matang. Tidakkah anda ingin berkata "Pergilah sayang. Ibu akan membayar untuk kesemuanya." Adakah anda ingin membebankan hidup anak-anak anda dengan hutang PTPTN hanya kerana anda tidak mampu menampung perbelanjaan pendidikan mereka.

Di MK, peluang anda untuk berjaya tidak terbatas. Menjadi sebahagian daripada komuniti Peunding Kecantikan Bebas MK menawarkan masa yang fleksibel. Teknologi terkini, persahabatan dan sokongan daripada sebuah komuniti usahawanita perangsang semangat yang sehaluan. Potensi keuntungan tidak terbatas, dan tentu sekali produk canggih dan berkualiti yang tiada tandingan. So, what are you waiting for.

0 comments: